Webwinkel

Onze donateurs genieten allerlei voordelen, zo ook 20% korting op onze eigen SOGK-uitgaven. Misschien een reden voor u om donateur te worden? Bij uw bestelling zit een nota voor uw betaling. De inkomsten komen ten goede aan de Stichting Oude Groninger Kerken. Wanneer u meer informatie wilt over uw bestelling kunt u contact opnemen met het bureau van de Stichting, (050) 312 35 69 of via de mail info@groningerkerken.nl

Zo werkt het

Een kind kan de was doen, maar hierbij nog even een korte instructie.

Korting voor donateurs

Wanneer u donateur bent, kunt u dit aangeven op uw bestelformulier. U ziet de 20% korting waarop u recht heeft onmiddellijk in beeld. NB; er wordt alleen 20% korting verleend op onze 'eigen' SOGK-uitgaven. Hiermee wordt bij het opstellen van de factuur rekening gehouden.

De winkelwagen
De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen in onze shop heeft toegevoegd. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. U klikt hiervoor op "Ga naar winkelwagen" links in uw beeld. U krijgt dan een overzicht van alle producten die in uw wagen zitten met voor iedere regel een mogelijkheid het artikel voor verwijderen te markeren en/of het aantal te veranderen.

Betalingswijze
Bij uw bestelling ontvangt u van ons een factuur. Hierop is, indien van toepassing, de donateurskorting van 20% verrekend.

Bezorging - waar en wanneer
U kunt zelf aangeven waar de bestelling wordt bezorgd:
1. Op het factuuradres
2. Op een ander adres
Dit kunt u tijdens uw bestelling invullen.

De producten die u heeft besteld, worden in principe binnen een week bezorgd. Wij nemen contact met u op indien het om wat voor reden dan ook langer gaat duren.

Word donateur