Kerkenkaart

@TODO
Op pad langs blikvangers in het Groninger landschap. € 4,95

De Kerkenkaart van Groningen is weer helemaal up to date en in een nieuw jasje gestoken. Alle bezittingen van de Stichting hebben hiermee weer een plekje gekregen. Met behulp van deze kerkenkaart zijn alle gebouwen eenvoudig te vinden; Op de Kerkenkaart zijn in het kort enkele bijzonderheden van de kerken beschreven.

Onze kerken staan regelmatig open en daarom hebben we besloten om vanaf nu geen sleuteladressen meer te vermelden op deze kaart. Dit betekent natuurlijk niet dat we u niet meer op weg helpen wanneer u contact zoekt met de beheerders van een van onze kerken. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat alle SOGK-kerken en ook de beide synagogen over een eigen website beschikken met daarop de contactgegevens van de desbetreffende kerk/synagoge en ook een sleuteladres. En al deze websites staan ook op de nieuwe kaart vermeld..
Word donateur