Decembernummer Groninger Kerken

17 december 2020

Decembernummer Groninger Kerken

Het decembernummer van het tijdschrift Groninger kerken is verschenen - wilt u dit nummer ook ontvangen? Dan is het nu hoog tijd geworden om donateur van de Stichting Oude Groninger Kerken te worden. Dan valt dit nummer binnenkort ook bij u op de deurmat! Word nu donateur en geef nieuwe betekenis aan oude kerken, samen met ons!

Beste lezer

Voor u ligt het vijfde nummer van Groninger Kerken in 2020. Waar we anders jaarlijks vier afleveringen uitbrengen, maakten we dit jaar ook een eindejaarseditie. In deze bijzondere tijd willen we u graag blijven informeren over het werk van onze Stichting, maar ook vooruitblikken naar de nabije toekomst. Voorzichtig zijn al enkele veranderingen in ons tijdschrift aangebracht. Door de corona-problematiek was bij de vorige afleveringen het doorgaans ook los verschijnende katern ‘De Stichting’ noodgedwongen in het tijdschrift geïntegreerd, maar we willen dit zo laten.

Word nu donateur en mis niets meer

Het komend jaar verschijnt het blad in een ander ritme: voorjaar, zomer, herfst en winter. De bedoeling is de activiteiten van de Stichting breder te belichten, zonder daarbij de diepgang los te laten die vele stukken in ons tijdschrift kenmerken. Ook zal de vormgeving, die al vele jaren meegaat, worden herzien. Door een andere productiewijze kunnen we het tijdschrift nu aan alle donateurs aanbieden.
(Uit het voorwoord van het decembernummer 2020)