Beheerder/exploitant synagoge Appingedam gezocht

25 november 2019

Beheerder/exploitant synagoge Appingedam gezocht

Wij zoeken door omstandigheden per 1 januari een gemotiveerde en ondernemende beheerder voor de zaal en de zeer goed lopende B&B van de synagoge in Appingedam. Ben je geïnteresseerd stuur dan een mail naar info@groningerkerken.nl.

Wij zoeken een beheerder/exploitant

die kansen ziet om dit bijzondere erfgoed als zelfstandig ondernemer te exploiteren vanuit een visie die aansluit bij de geschiedenis van dit gebouw. Naast openstelling van de synagoge voor geïnteresseerden, het organiseren of verhuur van kleinschalige evenementen, ontvangsten en vergaderingen behoort de exploitatie van een zeer goed lopende B&B in het voormalige schooltje onder de naam ‘De Vijgenhof’ tot de mogelijkheden. Het naastgelegen rabbinaathuis is geschikt voor bewoning door twee personen, maar kan na aanpassing ook worden verhuurd als B&B of groepsaccommodatie. De B&B in het schooltje is smaakvol gemeubileerd, gestoffeerd en heeft een eigen tuin en ingang.
Het complex is per 1 januari beschikbaar.

Meer informatie graag

Uw motivatie en een overzicht van de hiervoor relevante werkervaring kunt u mailen naar onderstaand mailadres.

Voor nadere informatie en/of bezichtiging kunt u tijdens kantooruren bellen met Miriam van der Waart van de Stichting Oude Groninger Kerken: 050-3123569.