De kaartverkoop Terug naar het Begin is gestart

03 januari 2019

De kaartverkoop is gestart! Bestel voor 1 april je vroege-vogel-tickets en profiteer van korting. Heb je een kortingscode ontvangen? Vul deze dan in bij de tweede stap van het ticketformulier in het ‘totaaloverzicht’.

Van ver zie je ze al, de kerktorens in het Groninger wierdenlandschap. Tijdens Terug naar het begin wijzen ze je de weg naar de volgende voorstelling. Verborgen in oude Groninger kerken gebeuren hier mooie dingen. Van subtiele pop en ontwapende verhalen tot klassieke meesterwerken en kunstenaars die je laten verwonderen over de wereld om je heen. Met je zelfgekozen route op zak rijd je over kronkelende weggetjes en oude zeedijken. Verken dit bijzonder stukje Nederland, en ontdek verrassende optredens op unieke locaties.

Locaties

Gemeenten Appingedam, Delfzijl & Loppersum
Festivalhart/informatiepunt: achter de Nicolaikerk in Appingedam.