Word nu donateur

De Groninger kerken op hun wierden. Na zoveel eeuwen, stormen, twisten en bevingen hebben ze nog steeds een bijzondere betekenis voor veel mensen. Vaak met een nieuwe, moderne invulling. Wilt u ook dat ze betekenis blijven houden? Word dan donateur en draag uw steentje bij.

Word nu donateur

Magische plekken, oases van verwondering. Ervaar de Groninger kerken en verwonder je over de indrukwekkende gewelven, de kleurrijke plafondschilderingen en de wereldberoemde orgels. Een aanbod waar je stil van wordt. De bijna honderd middeleeuwse kerken van onze stichting staan open voor je bezoek. Maak je samen met ons sterk voor het behoud en de bescherming van deze monumenten.

Donateursfolder
Donateurscampagne 2022 Jerell

Aanmeldingsformulier

Hieronder kunt u zich aanmelden als donateur van Groninger Kerken. U kunt een bedrag naar keuze doneren.
Doneert u € 25,00 of meer, dan ontvangt u ook vier keer per jaar ons tijdschrift en krijgt u korting in onze webwinkel en op alle excursies, lezingen en andere activiteiten van de stichting.

NB: Wanneer u na aanmelding binnen twee weken nog niets van ons heeft gehoord, neemt u dan telefonisch contact met ons op via 050-3123569.

Word donateur