De kerk als tijdmachine - Kijkboek voor jong en oud

@TODO
Kijkboek met tekeningen van Stefan de Keijser en tekst van Martin Hillenga. Ontdek hoe kerken ooit zijn gebouwd, en hoe de gebouwen door de eeuwen heen voortdurend veranderen. € 10,00
Oude kerkgebouwen zijn gestolde geschiedenis. Je kunt er eeuwenoude sporen vinden! Stefan de Keijser toont in De kerk als tijdmachine laag voor laag, tijdvak voor tijdvak, hoe het allemaal zo gekomen is. Van lege plaats in het land tot aan de multifunctionele hedendaagse kerk. In minutieuze tekeningen, met verf ingekleurd, wordt de geschiedenis ontrafeld. Martin Hillenga schreef er informatieve (en grappige) teksten bij. Als kijker, jong en oud, ondek je hoe kerken ooit zijn gebouwd en hoe ze door de eeuwen heen voortdurend veranderen.
Word donateur