De kerk als podium

Boek een kerk - de kerk als podium

Op zoek naar een bijzondere locatie voor een feest of ander evenement? De Groninger Kerken bieden ongekende mogelijkheden. Een aantal Groninger kerken wordt nog steeds gebruikt als gebedshuis; andere hebben een nieuwe functie gekregen. Een deel kan voor eenmalige of terugkerende evenementen gehuurd worden. Uiteraard moet het evenement wel passen in de kerk en de omgeving. Informeer bij de Stichting Oude Groninger Kerken naar de mogelijkheden. Wij helpen u bij het vinden van een passende accommodatie. Donateurs krijgen trouwens een aantrekkelijke korting van 25% op de huurprijs.

Dit zijn onze kerken

Via onderstaande link vindt u al onze SOG- Kerken - op dit moment 90 stuks. Te beginnen bij de kerk van Adorp en te eindigen bij de kerk van Zuurdijk. Hierbij ook twee synagogen en een aantal torens.
Overzicht van alle SOGK-kerken - editie november 2018 Kerkenkaart

Alle SOGK-kerken, synagoges en torens

Sleuteladressen

Veel van onze kerken staan gewoon open, maar mocht dit nu niet het geval zijn, dan kunt u vaak bij de buren de sleutel halen en zo naar binnen. U kunt hier een lijst bekijken met alle sleuteladressen van de kerken in eigendom van de Stichting Oude Groninger Kerken.
Sleuteladressen overzicht

Ik zoek een podium en hoe nu verder?

U bent op zoek naar een podium voor uw kwartet? Of u heeft een expositie in de aanbieding? Laat het ons dan weten, dan zorgen wij ervoor dat onze kerken hiervan op de hoogte worden gesteld en kunnen zij indien geïnteresseerd zelf contact met u opnemen. Iedere laatste vrijdag van de maand gaat een digitale nieuwsbrief naar de beheerders van onze kerken en hierin kunnen korte tekstjes (circa 100 woorden) meeliften. Denk om de vermelding van een website, mailadres en NAW-gegevens zodat de beheerders die geïnteresseerd zijn u kunnen bereiken. Dit tekstje kunt u mailen naar mailen.

De kerk als podium op Facebook

De kerk als podium heeft ook een facebookpagina. Deel berichten via deze pagina.

De kerk als podium op Facebook

De kerk als podium via Twitter

Ook via Twitter houden we iederen op de hoogte van wat er zoal gebeurt in onze en andere kerken. Twitter mee via @Dekerkalspodium

Word donateur