Collega gezocht!

21 juni 2022

Wij zijn op zoek naar een Vrijwilligerscoördinator voor de ruim 600 vrijwilligers die onze stichting rijk is. Je zal in nauwe samenwerking met de coördinator Communicatie en PR zorgen voor de communicatie van het werk van de vrijwilligers en het informeren van vrijwilligers over ontwikkelingen binnen de stichting.

Als Vrijwilligerscoördinator ben jij de spin in het web tussen alle vrijwilligers, de door vrijwilligers georganiseerde activiteiten in verschillende kerken en de kantoororganisatie. Je hebt direct contact met zowel de plaatselijke commissies en het vrijwilligersplatform als met verschillende andere commissies en activiteiten waarvoor de vrijwilligers ingezet worden. Je levert zo een belangrijke bijdrage aan het verder ontwikkelen en professionaliseren van de vrijwilligersorganisatie, waarbij gastvrijheid en actief meewerken aan het bereiken van de doelstellingen van de stichting zeer hoog in het vaandel staan.

De vacature

Hieronder vind je de volledige vacature. Interesse gewekt? Stuur je motivatie en CV uiterlijk 3 juli naar eriks@groningerkerken.nl

Vacature Vrijwilligerscoördinator

Meer informatie