Kidsweek in de Akerk

02 juli 2021

De eerste week van de zomervakantie (12 tot en met 16 juli) is Kidsweek in de Akerk! Een programma speciaal voor kinderen vol met films en creatieve workshops. De Kidsweek is onderdeel van ons zomerprogramma Zomer in de Akerk.

Met ons zomerprogramma kunnen wij heel veel mensen op een bijzondere manier laten genieten van dit prachtige erfgoed. Met de Kidsweek richten wij ons specifiek op kinderen om ook hen kennis te laten maken met deze bijzondere plek en de interesse te wekken voor de toekomst.

Kidsweek

Prachtige verhalen voor de allerkleinsten tijdens onze voorleesochtenden. Yoga voor ontspanning en creatieve workshops: tekenen, schilderen en beeldhouwen. Of gewoon lekker een spannende film kijken? We hebben gezorgd voor een leuk en divers aanbod voor kinderen van verschillende leeftijden.

Bekijk het hele programma en reserveer
Kidsweek def