Tentoonstelling ‘GIMME SHELTER’ verlengd tot en met 5 april

14 januari 2021

Tentoonstelling 'GIMME SHELTER' verlengd tot en met 5 april

Noorderlicht en de Stichting Oude Groninger Kerken presenteren een grote tentoonstelling rond de Rolling Stones in de Der Aa-kerk. ‘GIMME SHELTER' toont werk van fotografen, documentaires, televisiemateriaal en nog veel meer. De tentoonstelling loopt gelijktijdig met ‘Unzipped’ in het Groninger Museum en kijkt met een andere blik naar de legendarische band, door veel vroege fotografie te presenteren en de Stones mede te benaderen vanuit een Nederlands-Gronings perspectief.
De tentoonstelling zou oorspronkelijk tot en met 28 februari te zien zijn in de Der Aa-kerk. Nu de kerk langer gesloten blijft (t/m 9 februari) vanwege de maatregelen rond het coronavirus, is besloten de tentoonstelling te verlengen tot en met 5 april 2021. Zo krijgen belangstellenden straks alsnog de kans om te komen kijken.