Autopuzzeltochten door LocalGroningen

11 januari 2021

Autolpuzzeltochten

Ontdek Groningen op een bijzondere manier Prachtige autoroutes door Groningen. Geschikt voor het hele gezin. Coronaproof! Genieten, nieuwe plekken ontdekken, puzzelen en prijzen winnen. Georganiseerd door LocalGroningen.

Voorlopig twee routes

Mensen zitten noodgedwongen veel thuis, er zijn weinig leuke corona-proof activiteiten te doen. Nu de dagen korter worden, kan dit een heel lange winter worden. Maar..... niet als je af en toe op ontdekkingsreis gaat, met z'n twee of met het hele gezin; gezellig een dagje met de auto op pad, je weg puzzelend ontdekken én veel moois onderweg zien. LocalGroningen heeft een serie mooie en uitdagende auto-puzzelritten ontwikkeld. Daar komen er binnenkort nog enkele bij, omdat er in de gehele provincie nog zoveel meer te zien is. De puzzelautoritten zijn corona-proof en op elke gewenste dag en tijdstip in te plannen!

Autopuzzeltochten

Hogeland en Westerkwartier

Route Hogeland: ca. 75 km.
Van kleinste huisjes tot de mooiste dorpen, eeuwenoude verhalen over kerken, kloosters, borgen en rijke boerenfamilies. Ervaar de vervlogen en mystieke jaren op het weidse land.

Route Zuidelijk Westerkwartier: ca. 65 km.
Het landschap betovert je af en toe en vertelt hoe dit gebied door de eeuwen heen ontwikkeld is, met de vele lange kavels, waterlopen, bosschages, mooie dorpjes, oude kerkjes en landgoederen. .