Sleutelconcerten Der Aa-kerk

22 mei 2020

Sleutelconcerten Der Aa-kerk Groningen

Het folkduo The First Wolf, zangeres Eliën van kunstcollectief ZUHAUSE en singer-songwriter Jantien Kurpershoek kregen vorige week de sleutels van de Der Aa-kerk in Groningen. De Groninger artiesten gaven vrijdag 15, zaterdag 16 en zondag 17 mei sleutelconcerten gedoopte miniconcerten in de (lege) kerk. Deze werden online uitgezonden. Heb je dit gemist? Dan krijg je nu alsnog je kans!

Cultuur op OOG - de Sleutelconcerten komen ook langs

De afgelopen weken was het in verband met de Corona lockdown waarschijnlijk niet mogelijk om samen te spelen, te oefenen, laat staan op te treden. We hebben gezien dat vele van jullie op een creatieve wijze online toch 'samen' muziek hebben gemaakt. Daarmee hebben jullie op een andere manier je publiek kunnen bereiken. OOG TV wil daar ook graag een steentje aan bijdragen. Ook voor bands lijkt het ons moeilijk om te repeteren of om clips op te nemen. Daarom vinden we het leuk om ook bestaande clips uit te zenden. Zo kunnen we laten zien zien wat er allemaal gebeurt op muziekgebied in Groningen. Al jullie bijdragen hebben we gebundeld in een programma wat we 'Cultuur op OOG' hebben genoemd. Dit programma gaan we uitzenden op vrijdag 22 mei vanaf 17.30 uur. Dit programma herhalen we dan tot zaterdag 9.00 uur. Op de zaterdagavond komt het programma dan nog een keer in de herhaling.