Puzzelkerk - De kerk als tijdmachine

24 maart 2020

Puzzelkerk - De kerk als tijdmachine

Maak nu je eigen Puzzelkerk - We hebben ons lesmateriaal namelijk een beetje aangepast, zodat je het thuis kunt printen. En deel je het resultaat met ons via Insta, Twitter of Facebook? Dan kun je ook nog een prijs winnen ook! Op de PDF lees je hoe het allemaal moet.

Kijkboek De kerk als tijdmachine

In ons kijkboek ‘De kerk als tijdmachine’ wordt de geschiedenis van de kerk en haar omgeving blootgelegd, van de mysterieuze lege wierde tot de multifunctionele kerk. Je bladert dwars door de eeuwen heen. Met illustraties van Stefan de Keijser en teksten van Martin Hillenga.

De Puzzelkerk - PDF

Aan de slag

Je kunt nu, met plaatjes uit het boek, je eigen Puzzelkerk maken. We hebben het lesmateriaal een beetje aangepast, zodat je het thuis kunt printen. Download de pdf gratis via onderstaande link. Puzzel jouw kerk bij elkaar, deel je creatie met ons en de mooiste inzending wint ook nog eens een kijkboek!

Hoe je dat precies doet? Dat vind je op de PDF. Succes!

De kerk als tijdmachine

Voor wie het boek ‘ De kerk als tijdmachine’ heeft: er zitten heel veel dieren in de grote tekeningen verstopt. En in iedere tekening zit een poes. Wie vindt ze allemaal als eerst? Voor wie het nog niet heeft: het boek is in onze webshop en in alle boekhandels te koop voor €14,95

Webshop SOGK

Recensie boek