Rondleidingen De Afscheiding op herhaling

09 januari 2020

Rondleidingen De Afscheiding op herhaling

De roman De Afscheiding spreekt nog steeds tot de verbeelding. Vorig jaar verscheen een tweede druk. Op verzoek van verschillende mensen organiseer ik ook dit jaar weer rondleidingen in Ulrum over de kerkstrijd van 1834. Dit keer in het kader van de oprichting van het kerkhistorisch informatiecentrum/museum 1834 in Ulrum. Aanmelden is nu al mogelijk.

Programma

Het programma duurt 2,5 uur. Het bestaat uit drie onderdelen: een afscheidingswandeling door Ulrum, een rondleiding in de Catharinakerk en een bezoek aan de werkkamer van De Cock.

U maakt een wandeling door en rondom het prachtige dorp Ulrum. U krijgt uitleg over alle plekken die een rol hebben gespeeld tijdens de schermutselingen in Ulrum.

Lees hier alles

Data, aanmelden en kosten

• zaterdag 23 mei, 27 juni en 25 juli van 14.00 uur tot 16.30 uur.
  • Startpunt: gebouw Irene, Hendrik de Cockstraat 3, Ulrum.
  • Aanmelden voor de wandeling en lezing kan via: info@djccommunicatie.nl
  • Een rondleiding kost: € 15, dat is inclusief drankjes vooraf en de borrel na afloop.
  • Donateurs van de Stichting Groninger Kerken krijgen korting en betalen € 12,50.
  • Na afloop kunt u het boek voor slechts € 15 kopen! Pinnen is mogelijk.
  • De kosten dient u vooraf te betalen via rekening: NL56 TRIO 0338 8527 19 – onder vermelding van ‘rondleiding Ulrum” en de datum.