Beleef de nacht van leven in Middelstum

07 januari 2020

Beleef de nacht van hje leven in Middelstum

Vrijdag 10 januari kun je (weer) overnachten in een kerk van de Stichting Oude Groninger Kerken (SOGK). Dit keer in de Hippolytuskerk van Middelstum, Deze overnachting wordt georganiseerd door Buitengewoonslapen.nu in samenwerking met de SOGK. Deze kerk in Middelstum behoort tot het Grootste Museum van Nederland.

Hippolytuskerk Middelstum

Dit keer wordt geslapen in de 15e eeuwse kerk in Middelstum, 20 km boven de stad, een van de mooiste voorbeelden van laatgotische kerkbouw in de provincie Groningen. Het interieur is gedecoreerd met 16e eeuwse muur- en gewelfschilderingen van de heilsgeschiedenis.

Lees hier meer

Aanmelding

Wanneer je wilt deelnemen aan dit bijzondere initiatief, meld je dan aan, er is slechts een beperkt aantal plaatsen (15) beschikbaar. Denk om de (warme) slaapzak, een muts en sloffen;). De kosten bedragen 25 euro inclusief veldbed, bivakzak en ontbijt Stuur een mail naar info@buitengewoonslapen.nu Vol = vol. Reservering is op volgorde van betaling.