Instatours Groningen - eeuwenoude kerken

24 juni 2019

Instatour Groningen - Eeuwenoude kerken

Stap in de Instatour bus en laat je meeslepen door het verhaal van de provincie. Leer nieuwe skills van een ervaren fotograaf, ontmoet andere mensen en ontdek fotogenieke plekken in de provincie. Er is maar één doel: de verborgen schatten van Groningen op de gevoelige plaat vastleggen. De Instameet levert een schat aan nieuwe foto’s op!

Thema 1: Eeuwenoude kerken

Al eeuwen tekenen ze de horizon van het Groninger Landschap. Ze overleefden stormen, twisten en bevingen. Deze eeuwenoude kerken staan vaak op een wierde, die bescherming moest bieden tegen de overstromingen van de Waddenzee voordat er dijken waren. Ga je voor detailfoto’s van de prachtige schilderwerken en ornamenten, kies je voor stoere foto’s van de gewelven of maak je mystieke foto’s op de kerkhoven?

Instatours Groningen

Thema 2: Oneindige vergezichten

Niet alleen leer je iets over de provincie, ook ga je de smaak van Groningen proeven. Tijdens beide thema’s zal er een lunch worden geserveerd op een bijzondere locatie. Het enige wat jij hoeft te doen is in te stappen en je camera mee te nemen. Wil je dit niet missen? Verzeker jezelf van een plek en schrijf je in!