Programma Terug naar het begin online

04 mei 2019

Programma Terug naar het begin online

Tijdens Terug naar het begin wijzen ze je de weg naar de volgende voorstelling. Verborgen in oude Groninger kerken gebeuren hier mooie dingen. Van subtiele pop en ontwapenende verhalen tot klassieke meesterwerken en kunstenaars die je laten verwonderen over de wereld om je heen. Met je zelfgekozen route op zak rijd je over kronkelende weggetjes en oude zeedijken. Verken dit bijzonder stukje Nederland, en ontdek verrassende optredens op unieke locaties.

Programma online

Via onderstaande link vind je het programma van Terug naar he begin 2019. Stel je eigen programma samen laat je verrassen!

Programma Terug naar het begin

In 2019 viert de Stichting Oude Groninger Kerken (SOGK) haar 50-jarig bestaan! De aankomende editie van Terug naar het begin krijgt voor dit gouden jubileum een feestelijk tintje met o.a. een bijzonder Gouden Arrangement voor donateurs van de SOGK. Houd de website in de gaten voor meer informatie.