Op het pronkjewailpad mis je niets

20 maart 2019

Op het Pronkjewailpad mis je niets

Als extraatje biedt de Stichting Oude Groninger Kerken (SOGK), die dit jaar 50 jaar bestaat, als partner van Tocht om de Noord speciale kerkstempels aan. ,,In vijftig kerken is een stempelpost opgericht’’, zegt Meijer. ,,In elk kerkgebouw vinden de wandelaars een waterkoker om zelf koffie, thee of soep voor de lunch te maken.”

Morgen opening inschrijving

Morgen opent de inschrijving voor het Pronkjewailpad. Daarmee is de start van het Groninger wandelseizoen een feit. ,,Bij ons zijn alle highlights van Groningen gegarandeerd.”

Op het Pronkjewailpad mis je niets - DvhN 20 maart 2019

Het Pronkjewailpad lopen, in samenwerking met het Routebureau Groningen (wandelnetwerk), is kennismaken met Groningen door onderweg stempels te verzamelen. Het pad is afgeleid van het tweedaagse wandelfestival Tocht om de Noord, dat jaarlijks in het laatste weekend van september wordt gehouden.