Blogger, vlogger gevonden!

01 maart 2019

Wij hebben inmidcdels een vlogger, blogger en/of fotograaf gevonden. Voor het regelmatig verslag doen via onze kanalen, o.a. social media, website(s) en/of anderszins over het project Garmerwolde. Dus houd onze social media kanalen in de gaten!

Gezocht blogger, vlogger

Vanaf april 2019 worden kerk, toren en verenigingsgebouw van Garmerwolde (een van de leden van de #GroningerKerkenFamilie) verbouwd en speciaal ingericht voor het project Feest! In Oost en West. Dit betekent dat de kerk en toren gesloten zijn tot kerstmis 2019. Dan worden de werkzaamheden naar verwachting afgerond en de toren en kerk weer in gebruik genomen. Dit proces van verbouwing van ruim een half jaar willen we graag (laten) volgen door een vlogger, blogger en/of fotograaf. Hij of zij kan hier dan regelmatig verslag van doen via onze kanalen zoals o.a. social media, website(s) en/of anderszins.

Vrijwilligersklus blogger/vlogger

Vrijwilligersklus

Je krijgt een kijkje in de keuken van een heel omvangrijk verbouwingsproject. En vervolgens een podium om dit met de hele wereld te delen.