Ode aan de Groninger kerken

18 februari 2019

Bij de viering van het vijftigjarig bestaan van de Stichting Oude Groninger Kerken mag een prachtig boek natuurlijk niet ontbreken. Voor het eerst in haar bestaan presenteert de Stichting een overzicht van haar bezit aan religieus erfgoed in de vorm van een originele lofzang.

Viering 50 jaar SOGK

Op 13 mei 2019 viert de Stichting Oude Groninger Kerken haar verjaardag. Vijftig jaar geleden op diezelfde meidag in 1969 werd zij opgericht. Ter gelegenheid van deze mijlpaal presenteert de Stichting met de boekuitgave Ode aan de oude Groninger kerken voor de eerste keer in haar bestaan een up-to-date overzicht van haar bezit aan religieus erfgoed.

ODE aan de Groninger kerken

Extra korting alleen voor donateurs SOGK

De prijs van deze uitgave is € 69,50. Maar als donateur betaalt u bij voorintekening slechts € 50,00 exclusief verzendkosten. Wilt u zeker zijn van een of meer (maximaal drie) exemplaren stuur ons dan vóór 15 maart 2019 een e-mail naar info@groningerkerken.nl of geef uw bestelling telefonisch door aan ons bureau op 050 312 35 69.

Word nu donateur en profiteer van deze extra korting!

De Oude Groninger kerken op hun wierden. Na zoveel eeuwen, stormen, twisten en bevingen hebben ze nog steeds een bij zondere betekenis voor veel mensen. Vaak met een nieuwe, moderne invulling. Wilt u ook dat ze betekenis blijven houden? Word dan donateur en draag uw steentje bij. Ook in ons jubileumjaar 2019. En dat kan al vanaf 17,50 per jaar.