Actie Kerkbehoud 2019

02 november 2019

Actie Kerkbehoud 2019

Eens in de twee jaar doen wij tijdens de Actie Kerkbehoud een extra beroep op onze donateurs en relaties om de restauraties van onze kerken en orgels een duwtje in de rug te geven. Onze achterban heeft zich in de afgelopen vijftig jaar bij deze actie steeds van zijn beste kant laten zien!

't Is het torentje van Spiek

Dit jaar schuiven we de omvangrijke restauratie van de beeldbepalende kerk en toren van Spijk naar voren. In diverse opzichten is vooral de markante toren een baken van betekenis in het Groninger land. Daarnaast vragen wij steun voor de restauratie van het Schnitgerorgel in de kerk van Harkstede. Het laatste nog te restaureren orgel van Schnitger in Noord-Europa verdient onze aandacht ten volle, zeker in dit jaar waarin driehonderd jaar Schnitger wordt herdacht.

Folder Actie Kerkbehoud 2019

Schnitgerorgel Harkstede

Wij hopen weer op uw bijdragen, groot en klein, allemaal even welkom! Via onderstaande link (folder Actie kerkbehoud 2019 ) leest u alles over deze tweejaarlijkse actie.