Finissage pinhole fotografie

15 oktober 2019

Finissage pinhole fotografie

Janna Bathoorn en Jan Alwin de Jong fotografeerden oude Groninger kerken met gebruikmaking van de eeuwenoude pinhole-techniek, lichtval door een klein gaatje. Door de lange tijd die nodig is om een foto te maken, kun je dit slow fotografie noemen, een techniek die goed past bij het onderwerp eeuwenoude kerken. De expositie van hun werk is nog tot eind december te zien in het toegangsgebouw van de Remonstrantse kerk aan de Coehoornsingel 14 in Groningen.

Wanneer en hoe?

Op vrijdag 1 november kunt u tussen 16.00 en 18.00 uur de zelfgemaakte camera’s en de foto’s bekijken, de techniek ervaren en onder het genot van een hapje en drankje de aanwezige fotografen bevragen over hun techniek en foto’s.

Meld je nu aan

Wilt u de (gratis) finissage in de remonstrantse kerk bijwonen? Stuur dan een mail naar onderstaand mailadres. Wilt u zelf een camera en pinhole-foto maken? Vermeld dit dan in uw mail, evenals uw adres. Aanmelden kan nog tot 28 oktober. Aanmelden finissage: info@groningerkerken.nl of 050-3123569.