Tijdschrift Groninger kerken juli 2018

02 juli 2018

Julinummer Groninger Kerken op punt van verschijnen

Het julinummer van ons tijdschrift Groninger kerken is verschenen. Wil u dit nummer ook ontvangen dan wordt het nu tijd om donateur van onze stichting te worden. Dan ontvangt u ons tijdschrift in het vervolg ook elke drie maanden in de bus. Groninger Kerken is een kwartaaltijdschrift over alles wat met kerken in Groningen te maken heeft. Van preekstoelen tot patroonheiligen en van koorhekken tot klokken, alle onderwerpen passeren de revue. Groninger kerken is daarom een aanrader voor iedereen die meer wil weten over deze pareltjes van het Groninger land.

Inhoud julinummer 2018

In het julinummer aandacht voor:

• De Japonse rok van Midwolde. Ofwel: Carel Hieronymus draagt geen nachthemd maar een exotisch huisgewaad
  • De kerk van de heilige Catharina op Toornwerd

De Stichting - Interview · Educatie · Excursies · Mediatheek · Winkel · Nieuws · De kerk als podium · Werk in uitvoering · Op weg naar 2019

Mis dit nummer niet en wordt nu ook donateur!